Главная » 2018-2019 оқу жылына мектептердегі кәсіптік бағдар жұмысы
2018-2019 оқу жылына мектептердегі кәсіптік бағдар жұмысы
Кәсіптік бағдар беру жұмысы
Колледжде кәсіби бағдар беру жұмыстарын жүргізу жалғасуда, мысалы, 2019 жылғы 29 сәуірінде колледж директоры Қ.С.Канешов және өндірістік оқыту шеберлері Л.С. Кущенкова және Д.В. Крутикова Таран ауданы Майский кентіндегі орта мектебіне барды. Түсіндіру жұмыстары екі тоғызыншы сыныптарда өткізілді. Оқушылар колледжде білім алып жатқан мамандықтар тізімімен, қабылдау ережесімен, оқуға түсу үшін қажетті құжаттар тізімімен танысты. Оқушылар өндірістік тәжірибеден өту туралы, колледжді бітіргеннен кейін жұмысқа орналасу туралы көптеген сұрақтар қойды. Барлық сұрақтарға жауап берілді.
|
2019 жылдың 5 наурызында 9-сынып түлектерінің қалалық білім беру бөлімі бекіткен
кестеге сәйкес «Рудный тау-кен технологиялық колледжі» мемлекеттік білім беру кешенінде
«Сантехника» және «Электр кабельдері» құзыреті бойынша мастер-класс өтті. №13 мектептің
оқушылары ағымдық жіптерді кесу бойынша сабақ өткізді, ағымдағы нұсқауды өткізуге
белсене қатысты. Бірақ №2 лицейдің оқушылары кері қозғалтқыш контурын жинаумен
танысты. Бұл шеберлік класы болашақ мамандықты ақылға қонымды таңдау үшін қажет.
|
Рудный тау-кен технологиялық колледжінде оқушыларды кәсіби өзін-өзі тану және
мамандық таңдау үшін дайындау бойынша кәсіптік бағдарлау жұмыстары жүргізілуде.
2019 жылдың 25 ақпанынан 2 наурызына дейін колледж оқытушылары № 4, 14, 1, 3
мектептерін аралап, мектептің таныстырылымын өткізді, студенттерді колледжде
оқып жатқан мамандықтармен таныстырды.№19 орта мектепте мұғалімдер мен
студенттер 9-11 сынып оқушыларының ата-аналар жиналысына қатысты.
|
РГТКТК » 9-сынып оқушылары үшін кәсіптік бағдарлау шекарасын кеңейтеді. 2019 жылғы ақпан айының 21-і мен 21-і аралығында аға оқытушы Кудияров Ж.Х. Амангелді ауданында Қостанай облысының оңтүстік өңірлерінде мансаптық жұмыс жүргізді. Б.Боранбаев атындағы Б.Амангельди атындағы Н.Мирманов атындағы Б.Қалсынбаев атындағы Ы.Алтынсарин атындағы келесі мектептерге қатысты.
Мектептерінің оқушылары кәсіптік колледж қызметінің бағыттары мен түрлері туралы идеялары жеке өзін-өзі анықтау және өзін-өзі көмектесті тұжырымдалған. Колледждің әлеуметтік әріптестері мен түлектерді жұмысқа орналастыру туралы көптеген сұрақтар қойылды.
|