- Администрация
- Нормативтік - құқықтық база
- Әкімшілік
- Оқу жұмысы
- Оқу-өндірістік жұмысы
- Тәрбиелік жұмыс
- Ғылыми-әдістемелік жұмыс
- Виртуалды әдістемелік қызмет
- Сыбайлас жемқорлық - жоқ!
- WorldSkills
- "Start-up" жоба
- Мемлекеттік қызметтер
- Мемлекеттік білім беру тапсырысы
- Мемлекеттік сатып алулар
- Өнеркәсіптік кеңес
- Қамқоршылық кеңес
- Кәсіптік бағдар жұмысы
- Өзін-өзі бағалау
Жұмыстың педагогикалық тәжірибесімен алмасу
2016-2017 оқу жылы | |
Кущенкова Лбовь Сергеевна |
Ө/о шеберіне колледжде өңдірістік оқу сабақты өткізу және дұрыс сценарийді дайындау, жазу (РТКТК "ЖММ" жетекшісіден әдістемелік ұсыныстар). |
Бекітемін бас шебері: Утверждаю: ст. мастер Бакчаков С. М.
Өндірістік оқыту сабағының жоспары План открытого урока производственного обучения Бағдарлама тақырыбы: Тема программы: Металлды кесу – 12 сағат Сабақтың тақырыбы: Тема урока: Қысқышта металлды кесу – 6 сағат Сабақтың типі/Тип урока: еңбек тәсілдерді және білімдерді оқу. Оқудың пікірі/Принципы обучения: Көрнекілік, жеткілік, онайдан күрделіге. Оқыту әдістері/Методы обучения: Сөз, көрнекі- көрсету, тәжірибелі, жеке көрсету, өз бетінше жұмыс. Үш бірыңғай сабақтың мақсаты. Триединая цель урока: Білімділік / Образовательная: Қысқышта металды кесуде бастапқы білімдерді қалыптастыру. Дамытушылық / Развивающая: жалғастыру Пәнаралық және пән ішіндегі байланыс/
Сабақтың барысы
1. Ұымдастыру бөлімі/Организационная часть: (3-5мин.) 1.1 Тізім құрамы бойынша студенттер қатысуын тексеру. 1.2 Арнайы киім жағдайды және барын тексеру. 1.3 Кезекші студенттерді тағайындау. 2. Кіріспе нұсқаулық/Вводный инструктаж: (35-40 мин) Біз «Бұрын өткен материал»залына өтеміз. «Кім тезірек»ойынды ойнауды сізге ұсынамын. Мен сұрақтарды беремін– сіз жауап бересіз, дұрыс жауапқа жетон аласыз. Жетондардың көбірек саның алатын қадесыйды алады. 2. Қол жұмыстарды орындау үшін жұмыс орнының жабдығымен негізгі түрімен не болады және ұста жұмыстарды орындайтын, өзімен арнайы үстел не ұсынады. 4. Таңбалаудың қандай түрлері бар. 5.Таңбалау операциясы өзімен нені ұсынады. 6.Жазық таңбалау нақтылығы. 7.Таңбаланған үстіне ізікшелерді салу үшін құрал. 8.Сызу қайрау бұрышы. 9.Қандай болаттан сызуды әзірлейді? 10.Алюминийге қайрауды немен салады. 11.Сызу өзімен нені ұсынады? 12.Айырмашылық линияларда үңгілерді салу үшін қандай аспапты қолданады? 13.Нүктелегіш қандай болады. 14. Жай нүктелегіштер не өзімен ұсынады? 15.Бұрлауына жататын, тесік қарнау үшін нүктелегіш қайрау бұрышы. 16. Шеңбер және доға қайрау үшін қандай аспап пайдаланады. 17. Тура линиялар және орталықтар үшін қолданылатын, құрал. 18.Кеңестік қайрауында қолданатын құрал. 19. Тәуекелге неше рет жүргізеді 20.Қарнауларды қандай реттегілінде салады. 21. Бөлшектер көлемдері және біртұтас форма бойынша үлкен партияларды өзгеруде қандай қарнауды қолданады. Біз «Жаңа ақпарат» залына өтеміз. Келесі зал біз өтетін– «Қауіпсіздік техника». 1. Жұмыста түзеу құралмен қолдану. 2. Кесілген беттен және плитадан қолмен жоңқаны алмау, қолдарды ерте кезде сырғанмен қолдану. 3. Жұмыс орның дұрыс ұйымдастыру. 4. Тістегішпен және крейцмейселемен кесуде қорғау көзілдірікпен қолдану қажет. 5. Ұста балтаның тұтқа жақсы бекітілуге тиіс жарықшақ болмау. 6. Басқа заттарды алып тастау. 7. Жұмыс орның тазалықта және тәртіпте ұстау. Кіріспе нұсқаулықтың материалын бекіту - Қысқышта металды кесу тәсілдерді көрсету (2-3 студенттер) - «Кесу»операция өзімен нені ұсынады? Сонымен,балалар,егер сізде тәжірибелік тапсырма бойынша сұрақтар бар ма? Егер жоқ,жұмысты бастаймыз. Назарды аударуды сұраймын: жұмыс орнында үш үшбұрыш болады: жасыл– сұрақтар жоқ, жұмыс істеймін; сары – сұрақтар бар; қызыл– проблема! 3.1 Оқушыларды жұмыс орындарына орналастыру Расстановка обучающихся по рабочим местам 3.2 Мақсаты кешендік тексеріс өткізу
- қауіпсіздік техника ережелерді сақтау және жұмыс орындарды ұйымдастыруды тексеру; - жұмысты орындау технологиялық үдерісті және еңбек тәсілдерді орныдауды тексеру; - технологиялық карталармен, сызулармен қолдануды тексеру; - жұмыстарды өткізу жолын тексеру және студенттерге көмекті көрсету; - егер студент қателектерді жіберсе, жеке нұсқамаларды өткізу мақсатында кешенді мақсаттық аналып өтуді өткізу. 4. Қорытынды нұсқаулық Қорытынды нұсқама. 4.1 Сабақты қорытындылау және бағаларын хабарлау Сабақ қорытындыларды жинақтау және бағаларды айту (бағалау парағына сәйкес). 4.2 Білгілі кемшіліктерді талдау және ең жақсы жұмыстарды атап өту Қателектерді шешу және үздік жұмыстарды табу. Жұмыс орындарды жинау. 4.3 Үуге тапсырма беру Үй тапсырманы беру – Н.И. Макиенко «Ұста ісінің жалпы курсы» 30-38беттер
Ө/о шебері. мастер п/о: Кущенкова Л.С. |
|
2017 ж.17 ақпанда Қостанай құрылыс колледж негізінде «Өңдірістік оқыту сабақтырында кәсіби білімін қалыптастыру үшін оқу жабдықты және құралдарды пайдалану» тақырып бойынша техникалық пәндерінің ө/о шеберлерінің оқу-әдістемелік бірлестігі жұмыс шенберінде облыстық семинарының отырысы өтті. Осы семинарға біздің колледждің екі ө/о шеберлері қатысты - Нурпиисова Шолпан Исламқызы және Кудияров Жұмабек Хожабайұлы. Өңдірістік оқыту сабақтары, мастер-класстар және әрине колледждің зертханалары және шеберханалары бойынша экскурсия әсерсіз қалдырмады. |
- 2175 reads
- Русский