- Нормативно-правовая база
- Администрация
- Учебная работа
- Учебно-производственная работа
- Воспитательная работа
- Научно-методическая работа
- Виртуальная методическая служба
- Скажи коррупции-нет!
- WorldSkills
- Startup-проект
- Государственные услуги
- Государственный образовательный заказ
- Государственные закупки
- Индустриальный совет
- Попечительский Совет
- Профориентационная работа
- Самооценка
- Общежитие
"Электротехника және энергетика" бейіні бойынша пәндік апта
11-14 наурыз аралығында «Электротехника және энергетика» профилі бойынша циклдік комиссия апталығы өтті.
11.03 күні ЭС-23К тобында п/о бригадирі Ерполатов А.Е «Жарықтандыру қондырғыларының заңымнан ағаларының іздену» тақырыбында ашық өндірістік оқу сабағын өткізді. Сабақ барысында жарықтандыру қондырғыларындағы ақаулардың негізгі түрлері, оларды анықтау және жою әдістері жан-жақты талқыланды. Студенттер талқылауға белсене қатысты, практикалық тапсырмаларды орындады және оқу стендтерінде алған дағдыларын жаттықтырды.
Каукина Р.Т 1, 2, 3 курстар арасында «Мен болашақ электрикпін» тақырыбында студенттерге бейнероликтер байқауын өткізді. Қатысушылар өздерінің мамандыққа деген мотивациялары, кәсіби мақсаттары және қазіргі әлемдегі электрик мамандығының маңыздылығы туралы айтып өткен шығармашылық жұмыстарын ұсынды.Қазылар алқасы бейнероликтерді түпнұсқалық, ақпараттық мазмұн және ұсынылған материалдың сапасы критерийлері бойынша бағалады. Жеңімпаздар мақтау қағаздары мен естелік сыйлықтармен марапатталды.
13 наурызда өндірістік оқыту шебері Итесова А.Б «Жарық пен көлеңке: элементтер шайқасы» атты викториналық ойын өткізді. «Жарық пен көлеңке». Іс-шараға ЭС – 23, ЭМ – 24, ЭС – 23 (мемлекет) топтарының студенттері жиналды, олар белсенділік танытып, электротехника және энергетиканы оқуға қызығушылық танытты. Ойын студенттердің электротехника саласындағы білімдерін тереңдету, сондай-ақ олардың ұжымдық рухын, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту мақсатында ұйымдастырылды.
Командалар электр тоғының негіздеріне, оның қасиеттеріне және күнделікті өмірде қолданылуына байланысты түрлі есептер шығарудан жарысты.
Викторинаның әр турында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын тексеретін әртүрлі күрделіліктегі сұрақтар болды. Қатысушылар физикалық құбылыстар мен электротехника заңдары туралы сұрақтарға жауап беруі керек болды.
Іс-шараның атмосферасы бай және жігерлі болды. Студенттер сұрақтарды белсенді түрде талқылап, бір-біріне қолдау көрсетіп, өз білімдерін ортаға салды. Ойын соңында қорытынды шығарылып, жеңімпаздар дипломдар мен тәтті сыйлықтарға ие болды.
Мұндай іс-шара оқу пәніне деген қызығушылықты арттыруға ықпал етіп қана қоймай, сонымен қатар студенттерге қазіргі әлемдегі электротехниканың маңыздылығын тереңірек түсінуге мүмкіндік берді.
14 наурызда өндірістік оқыту шебері Есім А.Е. ЭС-23К, ЭС-23 және ЭМ-24 топ студенттерінің электр энергетикасы саласындағы жетекші кәсіпорын өкілімен кездесуін ұйымдастырды. Кездесу барысында жұмысқа орналасу перспективалары, жас мамандарға қойылатын талаптар, тағылымдамадан өту мүмкіндіктері мен мансаптық өсу мәселелері талқыланды.
Студенттер өндірісте жұмыс істеу ерекшеліктері туралы пайдалы ақпарат алып, өздерін қызықтырған сұрақтарын қоя алды.
Өткізілген іс-шаралар студенттердің кәсіби даярлық деңгейін арттыруға, олардың ой-өрісін кеңейтуге, практикалық дағдыларын дамытуға және болашақ кәсіби қызметіне мотивация жасауға ықпал етті.
В период с 11 по 14 марта была проведена неделя цикловой комиссии по профилю «Электротехника и энергетика».
Мастером п/оЕрполатовым А.Е11.03 был проведен открытый урок производственного обучение на тему “Жарықтандыру қондырғыларының зақымдануымен ақауларын іздеу”на группе ЭС-23К. В ходе занятия были подробно рассмотрены основные виды неисправностей осветительных установок, методы их выявления и устранения. Студенты активно участвовали в обсуждении, выполняли практические задания и отрабатывали полученные навыки на учебных стендах.
Мастер п/о Каукина Р.Т провела для студентов конкурс видеороликов на тему: «Я будущий электрик» среди 1,2,3 курсов. Участники представили творческие работы, в которых рассказали о своей мотивации к профессии, профессиональных целях и значимости специальности электрика в современном мире. Жюри оценивало видеоролики по критериям оригинальности, информативности и качества представленного материала. Победители были награждены грамотами и памятными призами.
Итесова А.Б мастер п/о провела 13.03 игра-викторину под названием "Свет и тень: Битва Элементов". «Свет и тень». Мероприятие собрало студентов групп ЭС – 23, ЭМ – 24, ЭС – 23 (гос.), которые проявили активность и интерес к изучению электротехники и энергетики.Игра была организована с целью углубления знаний студентов в области электротехники, а также развития их командного духа и критического мышления. Команды и соревновались в решении различных задач, связанных с основами электричества, его свойствами и применением в повседневной жизни.
Каждый раунд викторины включал в себя вопросы разной сложности, которые проверяли как теоретические знания, так и практические навыки студентов. Участникам предстояло ответить на вопросы о физических явлениях, законах электротехники.
Атмосфера мероприятия была насыщенной и энергичной. Студенты активно обсуждали вопросы, поддерживали друг друга и делились своими знаниями. В конце игры были подведены итоги, и победители получили дипломы и сладкие призы.
Такое мероприятие не только способствовало повышению интереса к учебной дисциплине, но и позволило студентам лучше понять важность электротехники в современном мире.
14 марта мастер производственного обучения Есім А.Е. организовал встречу студентов групп ЭС-23К, ЭС-23Р и ЭМ-24 с представителем ведущего предприятия в сфере электроэнергетики. В рамках встречи были обсуждены перспективы трудоустройства, требования к молодым специалистам, возможности прохождения стажировок и карьерного роста. Студенты получили полезную информацию о специфике работы на производстве и смогли задать интересующие их вопросы.
Проведенные мероприятия способствовали повышению уровня профессиональной подготовки студентов, расширению их кругозора, развитию практических навыков и формированию мотивации к будущей профессиональной деятельности.
- Добавить комментарий
- 6 просмотров