- Нормативно-правовая база
- Администрация
- Учебная работа
- Учебно-производственная работа
- Воспитательная работа
- Научно-методическая работа
- Виртуальная методическая служба
- Скажи коррупции-нет!
- WorldSkills
- Startup-проект
- Государственные услуги
- Государственный образовательный заказ
- Государственные закупки
- Индустриальный совет
- Попечительский Совет
- Профориентационная работа
- Самооценка
Оқыту сапасын арттырамыз!
Қазіргі педагогикада білім беру сапасын едәуір арттыруға ықпал ететін әртүрлі педагогикалық технологиялар қолданылады. Рудный тау-кен-технологиялық колледжінің оқытушыларына оқытылатын пән бойынша, білімді және заманауи педагогикалық технологияларды интеграциялау арқылы, өз мүмкіндіктерін кеңейтуге деген өзінің кәсіби қызметіне шығармашылық көзқарас мүмкіндік береді. Мәселен, 11 қарашада жалпы білім беретін пәндердің пәндік-циклдік комиссиясының жұмысы аясында «Оқыту сапасын арттыру үшін жалпы білім беретін пәндер сабақтарында заманауи технологияларды қолдану» атты тәжірибелік семинар өтті, оның мақсаты заманауи педагогикалық технологияларды қолдану арқылы педагогтердің құзыреттілік деңгейін арттыру.
Білім алушылардың ойын технологияларын қолдану арқылы коммуникативтік құзыреттілікті дамытудағы жұмыс тәжірибесімен ағылшын тілі оқытушысы А.А. Голубева бөлісті. Ағылшын тілі сабақтарында Алеся Александровна ойын технологиясының элементтерін пайдаланады, өйткені ойын студенттердіңтанымдық белсенділігін ынталандырады, оларды туындаған сұрақтарға өз бетінше жауап іздеуге «итермелейді».«Go fish» лексикалық-грамматикалық ойынын қолдану: оқу, жазу, сөйлеу, студенттердің тілдік дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушылары Ш.А. Азбарова мен Б.А. Жаксылыкова өз сабақтарында оқыту мақсаттары арқылы сөйлеу қызметінің төрт дағдысын - тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын пайдаланады, сондай-ақ Блум таксономиясы әдісі бойынша білім алушылардың оқу нәтижелерін бағалайды.
«Тыңдау» сөйлеу дағдысы арқылы білім алушыға заманауи маман ретінде сөйлеу мәдениеті дағдыларын, этикет ережелерін меңгеруге, қарым-қатынаста коммуникативтік құзыреттілікті игеруге, достық қарым-қатынас атмосферасын құруға және қолдауға; тақырып бойынша диалогтар, монологтар жасауға көмектеседі.
Қазіргі уақытта ақпараттық-коммуникациялық технологиялар қазіргі студенттер үшін жаңа білім беру ортасы ретінде әрекет етеді, оларға өзара әрекеттесудің басқа тәсілдерін, ақпараттық арналарды, желілік ресурстарды ұсынады.Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы С. Е. Сафина өз сабақтарында Plickers қызметін пайдаланады, ол оқытушыға топтан жылдам кері байланысты, мобильді дауыс беруді және өткен немесе ағымдағы материал бойынша оқу сабағы кезінде фронтальды сауалнамаларды жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Жұмыстың инновациялық формалары мен әдістерін қолдану білім беруді жаңғыртудың негізгі мақсатына – оқыту сапасын жақсартуға, ақпараттық кеңістікте бағдарланған тұлғаның үйлесімді дамуын қамтамасыз етуге ықпал етеді
В современной педагогике применяются различные педагогические технологии, которые способствуют значительному повышению качества образования. Творческий подход к своей профессиональной деятельности позволяет педагогам Рудненского горно-технологического колледжа расширить свои возможности за счет интеграции знаний по преподаваемому предмету и современных педагогических технологий. Так, 11 ноября в рамках работы предметно-цикловой комиссии общеобразвоательных дисциплин прошел практический семинар «Применение современных технологий на уроках общеобразовательных дисциплин для повышения качества обучения», цель которогоповышение уровня компетентности педагогов посредствам применения современных педагогических технологий.
Опытом работы в развитии коммуникативных компетенций посредствам применения игровых технологий обучающихся поделилась преподаватель английского языка Голубева А А. На уроках английского языка Алеся Александровна применяет элементы игровой технологии, так как игра стимулирует познавательную активность студентов, «провоцирует» их самостоятельно искать ответы на возникающие вопросы. Применение лексико-грамматической игры «Gofish» способствует развитию языковых навыков студентов: чтение, письмо, говорение.
Преподаватели казахского языка и литературы Азбарова Ш.А. и Жаксылыкова Б.А. на своих уроках через цели обучения используют четыре навыка речевой деятельности - навыки аудирования, говорения, чтения, письма, а также оценивают результаты обучения обучающихся по методу таксономии Блума. Через речевой навык «Аудирование» обучающемуся как современному специалисту помогают в совершенстве владеть навыками культуры речи, правилами этикета, овладению коммуникативной компетенции в общении, умению создавать и поддерживать доброжелательную атмосферу общения; составлять диалоги, монологи по тематике.
В настоящее время информационные – коммуникативные технологии выступают в качестве новой образовательной среды для современных студентов, предлагая им иные способы взаимодействия, информационные каналы, сетевые ресурсы. Преподаватель русского языка и литературы Сафина С Е. на своих уроках использует сервис Plickers, который позволяет педагогу реализовать быструю обратную связь от группы, мобильные голосования и фронтальные опросы во время учебного занятия по пройденному или текущему материалу.
Применение инновационных форм и методов работы способствуют достижению основной цели модернизации образования – улучшению качества обучения, обеспечению гармоничного развития личности, ориентирующейся в информационном пространстве..
- Добавить комментарий
- 2007 просмотров